26 Mart 2014 Çarşamba

Favori ürünüm 2; CRYSTAL BODY DEODORANT STİCK...


Uzun bir aradan sonra, hazır işlerde biraz düzene girmişken, yazda yaklaşıyorken CRYSTAL  BODY DEODORANT STİCK’den bahsetmesem olmaz diye düşündüm...


Seneler önce bir eczanede görmüştüm buna benzer bir ürünü ama inandırıcı gelmemişti, almamıştım...

Sonra hayvanlar üzerinde deney yapmayan ürünler ararken Gratis’te karşılaştım...Hepinizin bildiği gibi önce bu ürünün katı halleri vardı sadece, şimdilerde sıvısınıda yapmışlar, bir de mendilleri var...

Ben sıvı olanlarını kullanmadım, sanki yapısı bozulmuş gibi geliyor... O yüzden kullanımı zor olsada katı olan üründen aldım ve uzun zamandır kullanıyorum...

Blogumda sık sık ter önleyici ürünler görebilirsiniz özellikle el yapımı...Çünkü ben normal roll-on’ları kullanamıyorum... Hem hayvanlar üzerinde test yapılmayanları bulamadığımdan, hem de kullandığımda koltuk altımda şişme yapıyor bu ürünler...Nedenini bilmiyorum, sanki teri dışarı atamıyor ve birikiyor gibi oluyor... Kullanımı kesince düzeliyor, galiba allerjik bir durum...Bu yüzden çookkk uzun zamandır roll-on kullanamıyordum...

Kendi yöntemlerimle idare etmeye çalışıyordum...Pudra veya kendi yaptığım ter önleyicilerle falan... 

Ama bu ürün gerçekten işimi çok kolaylaştırdı hem de hesap bakımından ucuz hesaplı...Evet, diğer roll-on’lar gibi sür – çık yapamıyorsun...Önce ıslatmak lazım mesela, tek zorluğu da bu zaten... İşe yaradıktan sonra ben o kadarına katlanıyorum açıkçası...

Ben şöyle kullanıyorum; gratis ya da watsons’larda satılan boş sprey şişeleri var, bilirsiniz...Bunlardan birine su doldurdum... Her sabah suyu ürünün üzerine sıkıyorum ve öyle uyguluyorum... Benim için böylesi çok pratik oldu...:)

Ürünün özellikleri bildiğimiz gibi paraben ve alüminyum içermemesi, doğal bir tuz olması ve tabiki cruelty-free olması...

Bloglarda kimi memnun kalmış, kimi hiç beğenmemiş... Ama benim gibi her ürünü kullanamıyorsanız ya da alüminyum içerdiği için bu ürünleri kullanmak istemiyorsanız iyi bir alternatif bence...

Ben çok memnun kaldım, ve kesinlikle tavsiye ederim...Ter kokusunu gerçekten engelliyor, Hem de kokusuz olduğundan kendi parfümünüzün önüne geçmeden yapıyor işini... :) 

Ne varsa doğallıkta var! 

Sevgilerimle...:)