28 Ocak 2014 Salı

Sonunda favori bir ürün buldum :) Doa Saç Toniği...

Merhabalar...

En son yaptığım Doa Kozmetik alışverişimden hediye gelen bir üründen bahsetmek istiyorum sizlere, çünkü şu ana kadar saçım için kullanıp bu kadar memnun kaldığım başka bir ürün olmamıştı. Zaten çoktandır alıp denemek istiyordum, böyle güzel bir fırsat çıkınca denemeden olmaz dedim...İyiki de denemişim...:)

Benim saçlarım yıkadıktan sonra bir iki gün içinde yağlanır ve mutlaka yıkamam gerekirdi...Bir de elektriklenme sorunum çok fazlaydı...Farkındaysanız geçmiş zaman kullandım çünkü artık bu sorunlarım geride kaldı...:) Çok mutluyum...:)

Ürünün görüntüsü şöyle...






Spreyli bir şişesi var ve kullanımı çok kolay...Saçlarımı yıkadıktan sonra, ıslakken özellikle saç diplerime uyguluyorum...Sonra kurutuyorum...Ve saçlarım yumuşacık oluyor...Saç diplerini gerçekten ferahlatıyor...

Saçlarımın yağlanmasını gerçekten geciktirdi, elektriklenmeyi oldukça fazla azalttı...Parlaklık verdi...

Ürünün kokusuna gelince hafif bir bitki kokusu var o kadar...Öyle saçta falan kalmıyor kokusu, hemen uçuyor... Sadece şunu ekliyeyim kepek probleminde işe yaramıyor...Başka şeyler deniyorum, bakalım işe yarar birşey bulduğumda paylaşacağım...:)

Ben ürünü çok beğendim ve kesinlikle tavsiye ederim...Yalnız kuru saçları belki kurutabilir, dikkatli kullanmalarında fayda var...Ama benim saçım gibi zor saçlarınız varsa mutlaka kullanın derim...

Bir daha alır mıyım? Kesinlikle alırım...Uzun zamandan sonra favori bir ürün edinmenin mutluluğunu yaşıyorum bu sıralar...:)

İşte böyle...:) Yaklaşık 3 haftadır Doa Kozmetiğin Keratinli Saç Maskesini deniyorum, güzel sonuçlar alıyorum ama biraz daha deniyeyim, yazacağım yorumlarımı ayrıca...:)

Bu arada Doa Kozmetik’e hem vegan politikalarından dolayı hem de böyle kaliteli ürünlere çok çok uygun fiyatlarla ulaşmamızı sağladığı için tekrar teşekkür ederim...:)



Sevgilerimle...:)