10 Ocak 2014 Cuma

Rival De Loop Revital Q10 Göz Kremi...:)

Malum yaş otuz...Göz kenarlarım yavaş yavaş kırışmaya başladı...Ben yaklaşık 18 yaşımdan beri göz kremi, 28'imden beri de yaşlanma karşıtı göz kremi kullanıyorum ve bunun faydasını çok gördüm...Bence en azından 20 yaşından itibaren kesinlikle kullanılmalı...Daha gençken sadece nemlendirme, biraz yaş ilerleyince de yaşlanma karşıtı ürün kullanmak yeterli olur sanırım...En azından ben öyle yaptım...

İlk göz kremim Nivea'nın göz kremiydi...Uzun yıllar kullandım...Sonra Sebamed kullandım...Tabi vegan olunca bu ürünler yasak meyve yerine geçti ve bıraktım...Geçen aylarda Rossman alışverişimde aldığım Rival De Loop'un göz kremiyle tanıştım...









Bu kremi sabah akşam olmak üzere günde iki defa, yüz temizliğimden sonra kullanıyorum...Herhalde kullanmaya başlayalı bir ay kadar oldu...Bir 4-5 ay daha gider gibi gözüküyor...

Nemlendirmesi çok güzel...Cilt hemen emiyor...Gün içinde hiç makyaj yapmadığımda gözlerime dokunduğumda pamuk gibi bir his oluyor ve ben seviyorum bu özelliğini...

Yapısı bildiğiniz krem...Ne çok sıvı ne de çok katı...Sürümü oldukça kolay...






Bana resimdeki parçadan biraz daha azı çok rahat yeterli oluyor...(Hem göz altı hem üzeri ve çevresine)

Kırışıklıklarıma iyi geldi mi derseniz; sanırım biraz toparladı...Hani biraz daha az gözüküyor artık diyebilirim...Çok derin olmadığı için baştan kurtarmış oldum galiba...Çok derin kırışıklıklara zaten hiç bir kremin faydası olacağına inanmıyorum ben...En fazla daha da ilerlemesini engeller diye düşünüyorum...

Bir daha alır mıyım? Başka bir vegan ürün bulamazsam evet alırım...
Memnun kaldım mı? Evet memnun kaldım, sevdim, aramızda ufak bir bağ oluştu diyebilirim...:)


Denemenizi kesinlikle tavsiye ederim...Bence mutlaka bir görülmesi gereken ürünlerden...

Sevgilerimle...:)