15 Ocak 2014 Çarşamba

Rival De Loop Clean&Care Yüz Temizleme Jeli deneyimim...

Uzun zamandır karmadan yağlıya dönük olan cildime uygun bir temizleyici arıyordum...Tabi tahmin edersiniz ki bu konuda da vegan veya cruelty-free ürün bulmak gerçekten zor...Rossman'da görüp aldığım bu ürün ise vegan logoya sahip...Bu en başından benden bir artı puan kazandırdı...:)


Ürünün görseli bu şekilde, pek eğlenceli bir ambalajı yok ama kullanım açısından rahat...



Ürünün özellikleri şöyle:
  • Ginkgo ve salatalık ekstrelidir.
  • Normal ve karma cilt için özel olarak üretilmiştir.
  • Sabun içermez.
  • Dermatolojik olarak test edilmiştir.
  • pH nötrdür.
  • Silikon içermez.
 Bunlar gayet güzel özellikler tabi...Peki kullanınca neler oluyor, ona bakalım bir de...:)


Yapısı aşağıda gördüğünüz gibi jel kıvamında ve öyle çok bir köpürmesi yok...Kullandıktan sonra verdiği ferahlık güzel...




Temizlemesi fena değil...Hani bazı temizleyiciler cildi böyle gıcır gıcır yapar, yüzünüzü kuruladıktan sonra da gerginlik verir ya, işte bu can sıkıcı durum bu jel de asla olmuyor...Cildi kurutmuyor ve germiyor en azından karma ciltlerde...Kuru ciltleri bilemiyorum, bir denemeleri lazım ama benim cildimde iyi sonuç verdi...

Bu ürünü bir daha alır mıyım? Çok mecbur kalmadıkça almam...Evet güzel temizliyor, germiyor, kurutmuyor ama bir kokusu var ki sormayın...Ben öyle kokuya karşı çok duyarlı değilim ancak  o kimyasal kokusu yok mu, beni çok rahatsız ediyor...Hani ürünü sadece bu özelliğinden almam diyorum, gerisini siz düşünün...

Ama beni koku etkilemez ben işlevine bakarım diyorsanız denemenizi tavsiye ederim...

Sevgilerimle...:)