3 Ocak 2014 Cuma

Mavi dükkan yılbaşı etkinliğinde sevgili Şule ile eşleştim...:)

Merhabalar...
Mavi dükkan blogunun yapmış olduğu yılbaşı etkinliğine katılmıştım ve eşleştirmelerin sonucunda sevgili Şule ile tanıştım...
Çok güzel bir etkinlik oldu, çok mutlu oldum...
Bunun için hem Şule'ye hem de Mavi Dükkan'a teşekkür ederim...
Zaten ikisinin de çok güzel blogları var takip ettiğim...İncelemenizi tavsiye ederim mutlaka...:)




Bu etkinlikler bana çok keyif verdi...Fırsat buldukça mutlaka katılacağım diğer etkinliklere de...
Çok güzel iki insanla tanıştım, biri sevgili Deniz, diğeri de sevgili Şule...
İkisine de teşekkürler sevgilerinden dolayı, ikinizi de çok öpüyorum...:)

Şimdi ben susayım, fotoğraflar konuşsun...:)





Hepsi birbirinden güzel hediyeler...Kozmetik ürünlerinin kokularına bayıldım...Harikaydı...:)
Çikolata ve kahvelere diyecek lafım yok, aşağıdaki fotoğraf herşeyi anlatıyor zaten...:) 
Dayanamayıp hemen birini yedim...:)


Tombalayı da yılbaşı gecesi bol bol oynadık...Oynarken de Şule'yi andık tabi...:)

Tekrar teşekkürler...Herşey harikaydı...:)

Not : Yazıyı biraz geciktirdiğim için üzgünüm...Çok yoğun bir iş haftasıydı...:(

Sevgilerimle...:)