3 Ocak 2014 Cuma

"Hello...My name is John Merrick,i'm very pleased to meet you"

Merhaba dostlarım...
Bugün sizlere yağlıya dönük karma bir cilde sahipseniz asla kullanmamanız gereken bir üründen bahsetmek istiyorum...Zira kullanırsanız başlıktaki sözleri sarfetmeye ihtiyaç duyabilirsiniz...:)
Neden mi? Anlatayım...:)
Soğuk, karlı bir günde "aman dikkat edeyim,havalar soğuk, yüzüm gözüm kurumasın, zaten yaş 30 olmuş, kırışıklıklar başlamış, iyice ilerlemesin" kaygılarıyla yüzümü temizledikten sonra serum kullanayım,
hazır vegan bir üründe bulmuşken denemiş olayım  dedim...Yetmiyormuş gibi üzerine bir de yüz kremimi sürdüm...Eeee hal böyle olunca, sivilceler sanki cildimin derinliklerinde yıllardır bekliyorlarmış gibi birden pörtleyip, yavaş yavaş yüzümde koloni kurmaya başladılar...

Sonra bir sabah kendimi aynaya bakarken şu replikleri söylerken buldum...!

"Hello...My name is John Merrick,i'm very pleased to meet you".....:)

Neyse...:)
Ürün şudur arkadaşlar...:)




Muhtemelen kuru ciltlere iyi gelecektir fakat bana hiç iyi gelmedi...Önce fondötenden falan sandım çıkan sivilceleri ama sonra denemelerim sonucu bu serumdan kaynaklandığını anladım...

Yapısı hafif kıvamlı, sürümü oldukça kolay...Bir tüp bile fazla geliyor tek kullanım için...Hafif bir kokusu var ama rahatsız edici değil...

Kuru ciltler bir deneyebilir bence ama dediğim gibi yağlı ya da karma bir cildiniz varsa kesinlikle önermiyorum...

Not : "Elephant Man / Fil Adam" en sevdiğim filmlerden, John Merrick ise en sevdiğim karakterlerden biridir...Buradan anmış olalım, öpüyorum çok kendisini...:)

Sevgilerimle...:)