8 Ocak 2014 Çarşamba

Enozone Anti Akne Losyon deneyimim...:)

Blogumu takip edenler bilir ben sivilceden oldukça çeken biriyim...Özellikle kullandığım serum sonrası (buradan okuyabilirsiniz) sivilceler iyice artış gösterdi... Bende önce kendim ne yapabilirim diye düşünürken Lilakutu'dan bu ürün çıkıverdi... Tabi ki hemen denemeye başladım...


Ürünün tavsiye edilen kullanımı şu şekilde...
Önce yüzünüzü güzelce temizliyorsunuz, ürünü uyguluyorsunuz ve bir saat boyunca başka birşey sürmeden beklemeniz gerekiyor...Sabah ve akşam olmak üzere günde iki defa uygulamak yeterli...

Ben sabahları bu şekilde kullanamadığımdan sadece akşamları yatmadan önce kullandım...Bir anlamda tonik gibi uygulayıp mışıl mışıl uyumaya koyuldum...

Yalnız göz kremimi uyguladım, yüzümün diğer bölgelerine başka birşey kullanmadım...

Ürünün yapısına gelince; çalkalamadan kullanmamak gerekiyor...Kıvamlı değil...Aynı su gibi...

Fakat rengi bir acayip...:) Alt taraftaki pamuk beyaz üzerindeki kullanılmış olan ise kahverengi...İlk kullanımda şaşırmıştım "aaa bu ne biçim şey" demiştim kendi kendime...:)
Kokusu ise yok denecek kadar az... Rahatsiz edici değil...



Ürünün işe yarayıp yaramadığı konusuna gelince, ehh işte yarıyor gibi diyebilirim...Yani askeri bir disiplinle kullanmadım ama sık sık ve ürünü bitirene kadar kullandım...Sivilceler çabuk sönüyor...Cildi fazla kurutmuyor fakat ilk uyguladığınızda biraz geriyor sonra hemen cilt kendine geliyor...

Denemek isteyen deneyebilir, hani hiç işe yaramıyor değil (sonuçta çöpe de gitmedi yani kullandım) ama çok bir beklentiniz de olmasın derim ben...Bir daha alır mıyım, sanırım almam!

Enozone firmasının politikasını öğrenmek isteyenler için;




Sevgilerimle...:)