9 Ocak 2014 Perşembe

Bakalım Aralık Lilakutu'dan neler çıkmış...:)

Merhabalar...
İş yoğunluğundan dolayı biraz gecikmiş olsa da Lilakutu'yu çok sevdiğimden paylaşmak istedim bu yazıyı...
Bu ay yılbaşı keşif kutusunun ilgi çekici olacağına emindim ve yanılmadım...Fazla kullanacağım ürün yok içinde ama hani o kutuyu açıp "aaaa neler var acaba" demek bile çok hoşuma gidiyor... Bu yüzden
ben beğendim deyip lafı uzatmadan kutudan çıkanları paylaşayım...:)

Şöyle güzel bir paket yapmış sevgili Lilakutu her zaman ki gibi...


Genel görünüm ise şu şekilde...



Şimdi başlayalım...

İlk ürünümüz Cyrene Shea Butter...
Ben shea butter alacağım zaman Doa kozmetikten alıyorum...Ama Cyrene'in politikasını sevdiğimden dolayı 
mutlaka deneyip, bir karşılaştırma yapmayı düşünüyorum...Yapı olarak aynı geldi zaten bana...Kullanacağım ürünlerden biri oldu diyebilirim...


İkinci ürünümüz HB Hair Block Saç Dökülmesine Karşı Şampuan...
Bu ürünle ilgili bilgiye henüz erişemedim...Yalnız şöyle bir kokladım, güzel bir kokusu var...Ama sanırım kullanmayacağım...En azından saçım için...:) Ben böyle ürünleri temizlik yaparken falan kullanıyorum eğer kendim kullanmayacaksam...Yani sonuçta elime geçmiş bir kere...Kendi kullanmadığım birşeyi hediye etmek zaten saygısızlık geliyor bana...Atmak ise gereksiz yere çöp çıkarmışım hissi veriyor...O yüzden kullanıp bir daha da almıyorum...Bu da böyle ürünlerden biri olacak...:)


Üçüncü ürünümüz Oz10x Ozonlu Ayak Bakım Losyonu...
Yorum yapamıyorum... Hammaddelerinden şüpheliyim... Sanırım kullanmayacağım...



Dördüncü ürünümüz; Cosmozone Yüz Yıkama Likiti...
Kokusu ve yüzde bıraktığı hissi beğendim...Deniyorum 3-5 gündür...Cosmozone sanırım hayvanlar üzerinde deney yapmıyor ama kesin bilgiye ulaşamadığım için bitince almayı düşünmüyorum...


Beşinci ürünümüz; Nyx Gloss, bendeki rengi 17 numara chocolate mousse...
Ben lip gloss kullanmayı sevmiyorum, ama deneyeceğim aşağıdaki resimde gördüğünüz tavşan logosu için...:)



Altıncı ürünümüz; Serotis Kulak Temizleme Köpüğü...
Bence gereksiz bir ürün...Öylece duruyor dolapta, henüz ne yapacağım konusuna karar veremedim...:)


Bir de sürpriz ürünler gelmiş...:)
Alix Avien Oje...156 numaralı ve kırmızı ve pembe karışımı birşey...
Yapısı su gibi...Hiç sevmedim...Yani sürpriz hediyede bu kadar kötülenmez gerçi ama kusuruma bakmayın artık, napiimmm sevmedim yani...:)


Diğer bir sürpriz hediye ise; Lionesse Kirpik Kıvırıcı...
Kirpik kıvırıcı kullanamıyorum ben... Sevmiyorum... O yüzden şimdiye kadar hiç almamıştım...
Bakalım belki bu ürünle biraz biraz denemeye başlarım...


Şunu da unutmadan ekleyeyim...:) 100 lilapuan hediye...:)



Çok teşekkürler Lilakutu...:) Bu ay yine mutlu ettin beni...:)
Ancak bir hatırlatma yapayım...Ocak ayında Lilakutu yok...:(
Şubat Ayı için takipte kalmanızı öneririm...


Sevgilerimle...:)