26 Aralık 2013 Perşembe

Yılbaşı Etkinlik Hediyelerim Geldi!...:)

Merhabalar...
İlk defa bir yılbaşı etkinliğine katıldım...Hem inanılmaz keyif aldım, hem de çok duygulandım...Öncelikle sevgili Little Butterfly'a bu güzel etkinlik için teşekkür etmek istiyorum...
Etkinlikte sevgili Deniz'le tanıştım...Kendisi çok tatlı, çok sevgi dolu bir mimar adayı ve çok eğlenceli bir blog yazarı...:) Blogunu incelemenizi kesinlikle tavsiye ederim... "Bir Mimar Adayının Günlüğü"...:)

Hediyelerim dün elime geçti...
Düşünsenize, başka şehirden, hiç tanımadığım biri benim için özenerek, hediyeler hazırlamış...Bu bana o kadar anlamlı geliyor ki, kelimelerle ifade edemiyorum inanın...İnsan olmanın güzelliğini tekrar hatırlattı bana...
Çok teşekkür ediyorum Deniz'ciğim...

Şimdi hediyelerimi sizinle paylaşmak istiyorum çünkü o kadar güzeller ki...:)



Hepsini çok çok severek kullanacağım...Düşünsenize hiç tanımadığınız biri size o güzel elleriyle örgü örüyor ve size layık görüp, gönderiyor...
Bu ne kadar güzel birşey...:)

Şu sepetin güzelliğine bakar mısınız?...:)


Ayrıca bu şalı ancak beni çok yakından tanıyan biri hediye edebilirdi çünkü tam benim tarzım...Çok beğendim..:)



Hepsi birbirinden güzel...:) Ama beni asıl duygulandıran ve mutlu eden bir ayrıntı vardı ki, yeri bende ayrı...:)
Sevgili Deniz kendi çizdiği projelerinden çıktı alıp hediye paketi yapmış bana...:) Bu beni çok mutlu etti...:)
Tekrar teşekkürler...:)


İyiki bu blogu açmışım, iyiki bu etkinliğe katılmışım ve iyiki Deniz'le tanışmışım...:)

Ve iyiki hepiniz  varsınız...:)

Sevgilerimle...:)