19 Aralık 2013 Perşembe

Rival De Loop Revital Q10 CC Cream...

Bu ürünü çok merak ederek aldım ve ilk kullandığım cc krem bu oldu...Yaklaşık iki hafta oldu kullanmaya başlayalı, artık yorumlarımı yazayım dedim...
İsterseniz önce ürünün görseliyle başlayayım...


Ürünün tek rengi vardı benim gittiğim Rossman'da,açık ton diye geçiyor ama ben başka ton göremediğimden bunu aldım...Bana da uydu, renk sorunu yaşamadım... Öyle turuncumsu ya da pembemsi bir rengi yok, tenime gayet güzel oturdu, bunu sevdim...Bu arada  "Hell" enteresan bir isim olmuş (!)...:)
Herneyse;
Ürünün üzerinde yazan özellikler özetle şöyle;

-Her cilt tipine uygundur.(Benim karma hatta yağlıya dönük karma bir cildim var, pudrayla birlikte kullanımda sorun yaşamadım. Ne kullanırsam kullanayım alışana kadar sivilce sorunu yaşadığımdan bunda da çıktı bir iki tane ama geçti hemen :)

-Anında taze görünüm sağlar, cilt yapısını pürüzsüzleştirir.(Evet cildi sağlıklı gösteriyor, bunu sevdim)

-Cilt lekelerini hafifletir.(Bende leke yok ama kırmızılıklar var ve onların renklerini eşitledi, fena değildi bu konuda)

-Yoğun kapatıcı özelliğe sahiptir.(Tabiki böyle birşey yok, biraz kapatıyor ama hani kapatıcı olmadan sivilce izleri falan kapanmaz, yeterli değil)

-25 faktör güneş koruması vardır.(Bu bence gayet yeterli)

-Anti-Aging özelliği vardır. (Yaş 30 olduğu için artık bu ürünleri tercih ediyorum, işe yarayıp yaramadığını yaşlanınca göreceğim artık :)

-Nemlendirir, bakım yapar. (Nemlendirici olarak ben hiçbir zaman böyle ürünleri tek başına kullanmıyorum, ama nemlendiricimi sürdükten yaklaşık yarım saat sonra uyguladığımdan bana gayet yeterli oldu, öyle kurutma falan yapmadı ama parlama da yapmadı diyebilirim,gerçi ben pudrasız kullanmadım dediğim gibi)

-Silikon ve paraben içermez, vegan üründür.(Tabiki en sevdiğim özellikler bunlar :)


Kullanımına gelirsek, çok kolay uygulanıyor, biraz koyu kıvamlı ama ben çok akışkan yapı sevmediğimden beğendim yapısını...Parmaklarımla uyguladım, gayet rahat oldu...Böyle bir iki dakika bekleyince daha güzel oturuyor yüzünüze...Kuru ciltli olanlar pudrasız da kullanabilir bence ama ben maalesef pudrasız kullanamıyorum hiçbir ürünü...



Genel olarak ben beğendim ve tekrar alır mıyım? Başka vegan bir ürün bulamazsam kesinlikle alırım...:) Bulursam da denerim tabiki ama elimin altında bu ürünü de tutarım gibime geliyor...:)

Bence bir deneyin, sizin de cildinize uyar belki...

Sevgilerimle:)