16 Aralık 2013 Pazartesi

Makyaj temizleyicimizi kendimiz yapalım mı? Bence yapalım!...:)

Bildiğiniz gibi makyaj temizleme ürünlerinde cruelty-free ve vegan ürün bulmak biraz zor...Peki ben vazgeçecek miyim, tabiki hayır...Bulamıyor muyum, o zaman neden kendim yapmayayım? :)
Geçenlerde oturdum bir güzel araştırma yaptım ve çok güzel bir tarif buldum, biraz da kendim ekleme yaptım...Denedim ve sonuç çok çok iyiydi...Hemen sizlerle paylaşayım dedim...
Hem yapması ve uygulaması çok basit, hem de malzemeler çok rahat bulabileceğimiz şeyler...
Buyrunuz tarifim...:)

Gerekenler:
2 çay kaşığı herhangi bir bebek şampuanı (ben dalin kullandım)
İki kahve fincanı kadar su
Üç çay kaşığı kadar hindistan cevizi yağı
İki çay kaşığı kadar badem yağı



 Bu malzemelerin hepsini karıştırıp istediğiniz bir şişeye ya da küçük bir kavanoza koyuyorsunuz...Ben her hafta yeniden yaptığım için, bu ölçü yetiyor bana... (100 ml. kadar, aşağıdaki şişeden kullandım ben, o yüzden yarıya indi...) Siz isterseniz daha fazla da yapabilirsiniz...Ama her hafta yeniden yapmak daha kullanışlı ve sağlıklı oluyor...




Ben bununla hem yüz makyajımı hem göz makyajımı temizleyip, sonrasında temizleme jeliyle yüzümü yıkıyorum ve tonikliyorum...Gayet başarılı bir şekilde çıkarıyor makyajı aşağıda gördüğünüz gibi...



Çok kullanışlı ve pratik bir ürün oldu...
Kesinlikle tavsiye ederim...
Sevgilerimle...:)