9 Aralık 2013 Pazartesi

İlk Rossmann Alışverişim...:)

Blogumu okuyan sevgili okuyucularım artık biliyorlar ki  vegan ve cruelty-free ürünleri tanıtmaya çalışıyorum... Bu zorlu yolculukta (!) araştırma yaparken Rossmann'ın birçok ürününün cruelty-free ve vegan olduğunu öğrendim, denemek istedim ve bir pazar günü üşenmeden taaa Mecidiyeköy şubesine gittim...:) Konu güzellik olunca bütün yollar kısalıyor tabi :)

Pazar günü çok sakin ve sessizdi Rossmann; rahat rahat gezdim, ürünleri ayrıntılarıyla inceledim...:) Bütün reyonları iki-üç kere turladım, zamanın nasıl geçtiğini anlamadım desem yeridir...:)
Ve içlerinden bunları seçtim, sepetime attım...:) Bütün mağazayı satın almamak için kendimi zor tuttum, inanın...:)


Aldığım ürünler şunlar sevgili arkadaşlarım:

Rival De Loop Hydro Gündüz Kremi (Kendisinin UV ışınlarına karşı koruyucu olduğunu, 24 saat nemlendirdiğini söylüyor,fiyatı 9,99)

Rival De Loop Nemlendirici Ampuller...(20 TL. alışveriş yapana 5 TL'ye geliyordu, içinde yedi tane var)

Rival De Loop Hydro Makyaj Temizleme Mendili (Bu ürünü sırf vegan diye aldım :), fiyatı 1.50)



Rival De Loop Revital Göz Kremi (Malum yaş 30 olunca anti-aging ürünler kullanmak gerekiyor,bu yüzden denemek istedim, fiyatı 14.95)

Rival De Loop CC Krem (Çok merak ettiğim bir üründü, bb kremlerde sonra cc kremleri de deneyelim bakalım; fiyatı 9.99)




Rival De Loop Yüz Temizleme Jeli (Karma ciltler için olduğunu söylüyor, sabun haricinde birşey denemek istedim; fiyatı 8.95)

Rival De Loop Manikür Çubukları (Bloglarda görüp çok beğenmiştim,bakalım işe yarayacak mı? Fiyatı 2.99)

Rival De Loop Kalem (Ben çok sevmeme rağmen koyu renk göz kalemi kullanamıyorum, bu yüzden böyle ten rengi gibi bir renk aldım, hem aydınlatma içinde ideal bence,deneyeceğim bakalım, umarım yanılmam; fiyatı 3.49)


Bu ürünlerin hepsi "VEGAN" :) :) :) Ayrıca fiyatları da çok çok uygun...:)

Umarım memnun kalırım...
Ürünleri kullandıkça ayrıntılı olarak tanıtacağım...


Sevgilerimle...:)