17 Aralık 2013 Salı

Doa Kozmetik alışverişim...:)

Ben bütün yağlarımı, sabunlarımı Doa Kozmetik'tan alıyorum...Hem vegan, hem fiyatı uygun, hem de kaliteli...
Ayrıca tarzlarını da çok seviyorum...Tabi ki beğenmediğim  yada benim cildime uymayan ürünleri de var ama genel olarak çok memnunum...
Bu ay aldıklarım şöyle...



Gül Suyu (Tonik olarak, veya maskelerimde kullanıyorum)

Lavanta Suyu(Gül suyuyla aynı şekilde kullanıyorum, bir de saçıma kullanıyorum, çok güzel kokuyor)



Hindistan Cevizi Yağı (Türlü tariflerde kullanıyorum, yazacağım tarifleri zaman zaman)



Badem Yağı ( Makyaj temizliği ve saç bakımında kullanıyorum, bazen de peeling tariflerimde)

Çay Ağacı Yağı (Çok amaçlı kullanıyorum, saçıma, yüzüme, kendi yaptığım ürünlerde, bakım kürlerinde sıklıkla kullanıyorum, bununla ilgili de tarifler gelecek:)

Lavanta yağı (Genellikle yaptığım ürünlerde koku özelliğinden faydalanıyorum,bir iki damla yeterli oluyor,çok seviyorum lavanta kokusunu)


Kil Sabunu (Mutlaka her duşta kullandığım bir ürün,peeling etkisi var, çok seviyorum)

Lavanta Sabunu (Kokusu çok güzel olduğu için aldım ki yanılmamışım gerçekten çok güzel)




Bir de Doa Kozmetik'e denemem için gönderdiği ürünler için teşekkür etmek istiyorum...
Saç Toniği ve Saç Bakım Maskesi (Bu iki ürünü gerçekten çok istiyordum denemeyi), 

Shea Butter (bunun yorumu burada var, tek başına değil ama tariflerde kullanıyorum artık, sonuç gayet iyi...) 
Bir de iki adet deneme boy Aisha Pişik Kremi göndermişler saolsunlar, herbirini deneyip en kısa zamanda yorumlarımı yazacağım...
Teşekkürler Doa'cığım...




Bu güzel ürünlerle hazırladığım tarifleri paylaşacağım ara ara...


Sevgilerimle...:)