20 Kasım 2013 Çarşamba

MANİKÜR RUTİNİM : Kalyon Tırnak Eti Temizleyici ile başlangıç, Essence Color&Go 147 (miss universe) numaralı oje ile bitiş...

Tırnaklarımla uğraşmayı seviyorum...Onları bakımlı ve renkli, cıvıl cıvıl görmek beni mutlu ediyor...
Bu yüzden her hafta manikür yapmayı ihmal etmiyorum...
Kuaföre gitmekten hoşlanmayan birisi olduğumdan evde müziğimi ya da takip ettiğim bir diziyi açıp, yanına da mis gibi kahvemi alıp manikürümü rahat rahat yapıyorum...Tabi kedimin müsaade ettiği kadarıyla...Minik patilerini herşeye bulaştırıp, gözümün içine bakarak birşeyleri devirdiği için her seferinde yerimden kalkıp,"şşşşştttt yapma bakim" derken mutlaka ojeler biryerlere çarpmış ve bozulmuş oluyor...

Bir de neden bilmiyorum, sağ elimin işaret parmağı hep ilk bozulan oluyor ve ne yaparsam yapayım o hep bozulmuş olarak geziyor...Oje sürülmeyi sevmiyor herhalde...:)

Neyse...Önce Kalyon Tırnak Eti Temizleyici'den bahsetmek istiyorum...


Küçük ama çok önemli bir dipnot geçeceğim...Hayvan deneyi yapıp yapmadığı...

Mailime gelen cevap şu şekilde:

"Tırnak bakım ürünlerimizin hiçbiri, herhangi bir üretim aşamasında hayvanlar üzerinde test edilmemektedir."


Firmanın sitesine girip incelediğinizde Göztepe Kalyon Eczanesi'nin laboratuarında başlamış ve sonra üretim tesisleri kurulmuş... Şimdi bu gözle baktığınızda bu maile inanasım var ama kuşku duyduğum nokta hammaddelerinde hayvansal ürün kullanılıp kullanılmadığı yani vegan olup olmadığı...Bu konuda mailime bir cevap gelmedi...Hala beklemedeyim...


Ürünü de almış oldum bir kere ama mailime yanıt gelmediği taktirde bir daha almayacağım...

Şimdi gelelim manikür rutinime..

- Önce ellerimi peeling uyguluyorum...
Bunun için kil sabunuyla ellerimi yıkayıp, kendi yaptığım vücut peelingi ile ellerimi ovarak güzelce ölü derileri atıyorum...Peeling tarifi için buraya tıklayın...

- Sonra manikür suyumu hazırlıyorum...
Ilık su, bir kaç damla limon suyu, ordan burdan aldığım ama kullanmadığım sabunlardan kokusuna göre seçip suyu hafifçe köpürtüyorum...Ellerimi bu suyun içinde bekletirken yeni sezonu başlayan "The Walking Dead" dizimi açıyor, zombiler eşliğinde "aslında ne kadar güvenli bir hayatım var, bak millet neler yaşıyor" diyerek tırnak etlerimin yumuşamasını bekliyorum...:)
İkinci bir seçenek ise, eğer acelem varsa Kalyon Tırnak Eti Temizleyiciyi sürüp, bekleyip sonra törpümün ucundaki aparatla tırnak etlerimi temizliyorum...



Hangi yöntemi tercih edersin derseniz ben tabi ki birinci yöntemi tercih ederim...Hem daha iyi yumuşatıyor hem de daha doğal...

Kalyon pek hoşuma gitmedi...Gereksiz geldi bana...Amaç yumuşatmaksa ki bence başka bir amacı da yok manikür suyu daha çok iş görüyor...Çünkü ben başka bir faydasını görmedim Kalyon'un...
Her iki şekilde de etleri temizlemek gerekiyor sonuçta...Yani ben Kalyon'dan pek memnun kalmadım...

- Tırnak etlerini temizledikten sonra törpüyle tırnaklarımı düzeltip, şöyle bir sudan geçirip, kurulayıp, el kremimi uyguluyorum...

- En son olarak en eğlenceli kısma geliyor; oje sürmek...



Ben bugün  Essence Color&Go 147 (miss universe) numaralı ojesiyle bitireceğim manikürümü...
Buyrunuz...



Bu rengi çok seviyorum...Ama maalesef hiç kalıcı değil...Sürüyorum ve akşamına çıkarmak zorunda kalıyorum...Ayrıca iki kat sürmek gerekiyor, tek kat yeterli değil...Ama yine de hem Cruelty-free hem de rengi çok güzel...:)

Sevgilerimle...:)