22 Kasım 2013 Cuma

Kendimce bir "Golden Rose" dosyası hazırladım...:)

Mutlaka herkesin elinde, dolabının veya çantasının köşesinde herhangi bir "Golden Rose" ürünü vardır...
Bende uzun zamandır kullandığım "Golden Rose Stick Concealer" ve ojelerinden bahsedeceğim...
Tabi ki "cruelty-free" ve "vegan" olup olmadıklarını sorduğum mailime gelen cevapla başlangıç yapacağım...

Mail aynen şu şekilde:

"Ürünlerimiz ve ürünlerimizin üretiminde kullanılan hammaddeler hayvanlar üzerinde test edilmemektedir.

Vegan ise çok iddialı bir kavram.  Biz dünyanın birçok ülkesinden hammadde temin etmekteyiz ve bunların bir kısmı da birkaç maddeden oluşmakta.  Dolayısıyla temin ettiğimiz hammaddelerin tamamının hayvansal ürün içerip içermediği hakkında bir iddiada bulunamayız."

Şimdi maili okuduğumda öncelikle çok mutlu oldum...Hani "Golden Rose" benim için vazgeçilmez bir marka değil ama tanınmış ve alıcısı fazla olduğundan memnun oldum tabi ki...
Bir de dürüstlüklerine hayran kaldım...Çok rahat vegan bir firmayız diyebilirlerdi ama açıkça emin değiliz demişler...Bu da seçimi bizlere bırakmaktır ve bu iyi birşey bence...En azından bizleri kandırmaya çalışmıyorlar...
Evet, Golden Rose deney yapmıyor, deney yapmayan hammaddeler kullanıyor...Buraya kadar mükemmel...Ama hammaddelerde hayvansal ürün bulunup bulunmadığı meçhul...Ben bu yüzden Golden Rose kullanacağımı zannetmiyorum, fakat "cruelty-free" olduğuna inanıyorum ben...
Dürüstlüklerine gösterdiğim saygıdan birkaç ürün paylaşmak istedim...
Gelelim ürünlere...
İlki ojeler...Oje kutumu karıştırdığımda üç tane "Golden Rose" oje çıktı...

Şimdi bu ojeleri mecbur kalmadıkça kullanmıyorum...Hele acelem varsa hiç kullanmıyorum...Çünkü iki kat sürmek gerekiyor, tek kat çok dalgalanma yapıyor ve hiç gözükmüyor...Ayrıca çok zor kuruyor...Yani ben memnun değilim...Ama renkleri çok güzel, o ayrı tabi...:) Bende sevdiğim bir renk olan "mor" olanı sürdüm bugün sizler için...:)


"Golden Rose Stick Concealer" ise uzun süre kullandım...Tenimle uyuştuğunu düşünüyorum...Tek beğendiğim yönü de bu galiba...:)
Böyle pudralı gibi, nemlendirici uygulamadan kullanamıyorsunuz, çok kuru bir yapısı var çünkü...




Kapatıcılığı çok iyi değil maalesef, ve hiç kalıcı değil...En fazla iki saat kalıyor yüzünüzde...Acil durumlar için falan kullanıyorum ben...Ama bitince yenisini almayı düşünmüyorum...:(

Göz altı morluklarını kapatabilmek için hala uygun bir concealer bulabilmiş değilim...Bakalım...Araştırmaya devam...:)

Sevgilerimle...:)