20 Kasım 2013 Çarşamba

Kendi yaptığım el kremi ve Eklips nemlendirme eldiveni...

Ellerimde son zamanlarda bir kuruluk başladı...Soğuktan ya da fazla su içmememden kaynaklanıyor olabilir...Bende buna çözüm olması açısından kendim bir el kremi yaptım ve üşenmedim, gittim Gratis'den bu eldivenleri aldım...:)

Bildiğiniz gibi cilt geceleri kendini yeniliyor, bu yüzden ben bu uygulamayı yatmadan önce yapıyorum...Kendi yaptığım kremi elime sürüp, biraz bekleyip, eldivenleri giyip, eşimin yaptığı bitki çayımı içip uyuyorum...
Sabah uyanınca da çıkarıyorum...Bu kadar...Cildim sabaha kadar yapması gerekeni yapıyor, böylece yumuşacık ellerle güne başlamış oluyorum...:)

Önce kendi yaptığım kremden bahsedeyim...Aslında buna krem mi denir, maske mi bilmiyorum...Siz karar verin...

Ana malzemelerimiz şu şekilde...

Zeytinyağı (Badem veya Susam yağı da olabilir)
Limon (Kullandığınız zeytinyağının üçte biri kadar)
Bitkisel bazlı gliserin (6-7 damla kadar)...
(Ben vegan ürünleri tercih ettiğim için, eczanelerde satılan gliserinlere güvenmiyorum, bitkisel bazlı bir gliserine henüz ulaşamadım...Bu yüzden de eklemedim...Bulduğumda ekleme yaparım...)

Bir de içine limon miktarı kadar argan yağı da ekledim...Ama eklemek istemezseniz olmazsa olmaz değil...
Bir sprey şişesine dolduruyorsunuz,çalkalıyorsunuz...

Sonuç:


Günlük kullanım için uygun değil, çünkü yağlı bir his bırakıyor...Ama geceleri için çok uygun...Eldivenle kullanıldığında etrafa da bulaşmıyor ve çok daha etkili oluyor...Kesinlikle tavsiye ederim...

Öneri:
 -Limonu normal zamanlarda elinize direkt krem gibi sürebilirsiniz...Durulamadan cildin emmesini bekleyin...İçindeki C vitamini cildinize iyi gelecek...
-Suyu sıkılmış limon kabukları ile dirsek ve dizlerinizi hafifçe ovduğunuzda yumuşacık olduğunu göreceksiniz...



Sırada Eklips eldivenler var...Gratis'e gidip görmeyen yoktur...
Bende önce bu güzel pembe eldiveni alırken kullanabilir miyim, ya da işe yarar mı bilmiyordum...Ama sabah ellerim yumuşacık uyanınca kesinlikle işe yaradığını anladım...Güzel bir nemlendiriciyle birlikte harika bir ikili oluyor gerçekten...Öyle gece elinizde durduğunda rahatsızlık da vermiyor...Bir süre sonra unutuyorsunuz zaten eldiven giydiğinizi...Tavsiye ederim kesinlikle...





Sevgilerimle...:)