19 Kasım 2013 Salı

Kedili Kitaplar...:)

Dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama kedi ya sevilir ve hayranlık duyulur ya da hiç sevilmez, uzak durulur...
Ben kedi sevenlerdenim...Onlara hayranlık duyanlardan...:)

Kedi sevenler gayet iyi bilirler ki, kucağınızda oturup "gııırr gııırrr" diyen bir tüy yumağının sıcaklığının yerini hiçbirşey tutamaz...Bir kere bir kediyle yaşamaya alıştığınız zaman onsuz yapamazsınız...Gözünüz hep onu arar, sanki koltuğun arkasından ya da sandalyenin altından bir pati çıkıp size "hadi oynayalım" diyecek gibi gelir...:)
Uyurken yine onun sıcaklığını ve nefes alışını ararsınız...Ve bağımlılık yapar bir süre sonra bir taneyle yetinmez daha fazla kedi istersiniz, o da yetmez sokaktakilere dadanır, arkadaşlık yaparsınız...:) Sevgilerine ve karakterlerine hayran kalırsınız   :)

Zordur aynı zamanda bir kediyle yaşamak...
Herşeyi ona göre ayarlarsınız...Yatacağı yeri,oyuncaklarını hep kendi seçer...
Evin hiç olmayacak yerlerine çıkar ve tepeden bakar size :)
Hiç olmayacak şeyleri oyuncak yapar, yemeğinize ortak olur, onun yerine oturduysanız sizi kaldırmak için karşınızda duran masadaki bardağı gözünüzün içine baka baka minik patileriyle devirir, siz yerleri temizlerken yerinize oturur, sizi izleyerek patilerini yalamaya başlar...
Ve siz hiç kızamazsınız, kızmazsınız...Çünkü onu çok seversiniz ve sizinle ne şekilde iletişime geçerse geçsin mutlu olursunuz...

Neyse, lafı uzatmayayım...Sonuçta bir kediyle yaşadığınızda "kedili" herşeyi sevmeye ve ilgi duymaya başlarsınız...Bir süre sonra kedili çantalar, kedili objeler, kedili anahtarlıklar, tabaklar, bardaklar evinizi doldurur...Ve tabii kitaplar...

İşte böyle bir kaç "kedili" kitap tanıtmak istedim sizlere...Şöyle kahvenizi, battaniyenizi alıp okumalık eğlenceli kitaplardan...



Sokak Kedisi Bob...

Gerçek bir yaşam hikayesi bu roman...Yeni aldığımda elimde başka bir kitap olduğundan ilk annem okudu... Çok güzel ve akıcı olduğunu söyleyince, "kediye kötü birşeyler oluyor mu, eğer öyleyse okumayayım" dedim anneme...:)

Sonra da bütün riskleri göze alarak okumaya başladım...İyiki de başlamışım ve okumuşum çünkü çok güzel bir kitap...Kedi dostları olan herkesin içindeki minik ayrıntılara çok güleceğinden eminim...:)

Kesinlikle tavsiye ediyorum, eğer istersek hayata dair çok güzel şeyler öğrenebiliriz bu kitaptan...
Ben tabiki ayrıntı veremem buradan, okumak isteyenlere haksızlık olur ama arka kapağı inceleyebilirsiniz...
Devam niteliğinde ikinci bir kitap daha yayınlandı,haberiniz olsun...:)



Yozlaşmamış Kedi...

Bir solukta okuyabileceğiniz ve okurken çok güleceğiniz bir kitap bu da...
Zamane kedilerinin (!) kendi gerçekliklerinden koptuklarını çeşitli örneklerle ve oldukça esprili bir dille anlatmış bu kitap...

Arka kapak yazısı da burada:


Yalnız sadece bir kaç karikatürün fotoğrafını çektim kitaptan, onlar daha iyi anlatır kitabın tarzını sizlere...




Çok güzel bir kitap gerçekten, okumanızı tavsiye ederim...


Kötü Kedi...

Bu kitabı niye aldığımı hiç bilmiyorum! :) Yazının başında söylediğim gibi "kedili" şeylere olan merakımdan olsa gerek...
Kitap sadece fotoğraflardan oluşuyor...Komik, tatlı, gıcık :) bir sürü kedicik resimlenmiş ve espirili bir dille tanıtılmış...Canım sıkkın olduğu zamanlar elime alıp karıştırıyorum, kitabı kapattığımda yüzümde mutlaka bir gülümseme oluyor :) 



Yine içinden bir kaç fotoğrafla örneklendirmek istiyorum bu güzel kitabı...






Umarım beğenirsiniz, 
Sevgilerimle...:)