30 Kasım 2013 Cumartesi

Kasım Lilakutu ve içindeki cruelty-free ürünler...

Lilakutu'yu çok sevdiğimi daha önce de söylemiştim...Temiz içerikli ve cruelty-free markalarla tanışmamızı sağladığı için burdan Lilakutu'ya teşekkürler...:)

Şöyle topluca bakalım neler varmış bu ay...



Bakalım hangileri cruelty-free hangileri vaganmış...

İlk ürünümüz Cosmed Ayak Bakım Kremi...
Firmaya mail attım ve cevap bekliyorum...Şimdilik dolapta öylece bekliyor...


Cyrene Nemlendirici Saç Bakım Maskesi...
Cyrene hem hayvanlar üzerinde deney yapmıyor hem de vegan...Sitesinden de inceleyebilirsiniz...
Hemen deneyip, yorumlayacağım...


Üçüncü ürünümüz, Dairy Fun Duş Jeli...
Sitelerinde herhangi bir bilgi yoktu ve içeriğinde süt kullandıklarından zaten vegan olmadığını açıkça söylemiş oluyorlar...Bu yüzden elediğim ürünlerden oldu...


Dördüncü ürünümüz, Enozone Anti Akne Losyonu...
Şimdi bu ürünün sitesi açılmıyor, hala araştırma aşamasındayım, bekliyor şuan...:)


Beşinci ürünümüz, Fouf Gündüz Kremi...
Ambalajın arkasındaki "hayvanlar üzerinde test yapmıyoruz" ifadesini (tavşanlı logo) görünce, sanki eski bir arkadaşımı görmüşüm gibi sevindim...:) Vegan olup olmadığını ise araştırıyorum hala...


Altıncı ürünümüz, Healtha Burn Hydrogel Sprey...
Bu ürün zaten tıbbi ürün sertifikasına sahip...Hiç girmiyorum oralara, çünkü ilaçlarla ilgili deney yapılması falan çok kapsamlı ve uzmanlık gerektiren bir konu, işin içinden çıkamam...:) Kullanıp kullanmamak size kalmış...:)


Yedinci ve son ürünümüz ise PCO Whitening Mask...
Nefret bir ürün...İçinde koyun plasentası var...Nasıl yapıyorlar, o plesantayı nasıl elde edip, nasıl ürünün içine koyuyorlar bilmiyorum ve bilmek de istemiyorum...Bu ürün direkt çöpe gitti...O yüzden yorum yapamayacağım, kusuruma bakmayın...


Ve tabi son olarak çok güzel bir ürün Percent Luxury Chocolate, hem lezzetine hem kavanozuna bayıldım...Kavanozu el yapımı kremlerimde kullanacağım mutlaka...:)


Seçtiğim ürünlerin yorumlarını yakında yazacağım...

Lilakutu'nun 2. yaşını kutluyorum...İyiki varsın Lila'cığım...:)

Sevgilerimle...:)