7 Kasım 2013 Perşembe

İlk tanıtım ürünüm : Cemre Üzüm Çekirdeği Şampuanı...

Merhabalar...
Bugün sizlere indirimden aldığım bir ürünü tanıtacağım...
Cemre'nin ürünlerini uzun zamandır kullanırım ve memnun kaldığımı söyleyebilirim...
Kayısı çekirdeği yağı ve üzüm çekirdeği sabunuyla ilk olarak Cemre'yle tanıştım mesela...

Geçenlerde hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadıklarını teyit etmek amaçlı bir mail attım kendilerine...
Şöyle bir cevap geldi, aynen kopyalıyorum :

"hayvanlar üzerinde herhangi bir çalışmamız olmamıştır"

Benim de inanasım geldi çünkü ürünleri hep doğal içerikli... Son seçim tabi ki sizlerin... Ben takip etmeye devam edeceğim...

Ürünle ilgili sitelerindeki tanıtım yazısı şöyle :

 "Üzüm çekirdeği şampuanı, saçları nemlendirir ve dış etkenlere karşı güçlü bir koruma sağlayabilir. Saç kökleri ve kılcal damarlar üzerinde oldukça faydalı olduğu bilinmektedir. Saçın ve saç derisinin korunma seviyesini yükselterek yeniden yapılanması için gerekli ortamı hazırlayabilmektedir. Yapılan bazı testlerde üzüm çekirdeğinin insan sağlığı açısından birçok faydalı madde içerdiği ortaya çıkmıştır. Üzüm çekirdeği, hücre zarlarını güçlendirebilmekte ve hücreleri oksidatif hasardan koruyabilmektedir. Antioksidan özelliği ile kimyasal zehir atıklarını temizleyebilmekte, toksinleri temizleyerek cilde canlı ve taze bir görünüm verebilmektedir. Böylelikle sağlık için zararlı olan serbest radikallerin cilt ve kanda meydana getirdiği zararları önleyebilmektedir"



Gelelim şampuanına...Ürünün görüntüsü ise şöyle:



Güzel mor bir şişesi var ama plastik değil de cam olsaymış daha çok sevebilirdim...
Ürünün kokusu gerçekten çok hoş...Kimyasal bir koku değil kesinlikle...Yapısı hafif jelimsi ve renksiz...
Merak edenler için, köpürmesi de iyi; ne çok ne az...

Bende son dönemlerde bir kepek problemi başladı, nedeni hakkında hiçbir fikrim yok...
Kepek sorununa iyi gelmiyor ama saçlarımı olduğundan daha hacimli gösterdiği kesin... Ayrıca ben saç kremi kullanmayı pek sevmem... Buna rağmen saçlarımı kurutmadı...Kepek problemim zaten daha öncesinde de vardı...

Özetle ben sevdim bu ürünü, en azından denemeye değer...
Bu aralar indirimde, kaçırmayın derim...

Markanın diğer ürünlerini de görmek isterseniz : 


Sevgilerimle...:)