21 Kasım 2013 Perşembe

Fesleğen ve Melisa Kremleri...

Doa Kozmetik'e ilk siparişimi verirken bu kremleri de denemek istemiştim...
Cildime uygun bir yüz kremi arıyordum ama pek iyi gelmedi bana...


Fesleğen kremini gündüz kremi, melisa kremini gece kremi olarak kullanmayı amaçlamıştım...Bir ay kadar kullandım fakat sivilcelerim artmaya başlayınca bıraktım...Bana fazla ağır geldi...Ama kuru ciltlere uygun olacağını düşünüyorum, en azından denenebilir...

Görüntü ve yapıları şu şekilde:


Melisa kremi uçuk pembe renginde ve daha yoğun yapıda...Fesleğen kremi de yoğun ama melisa kadar değil...Yalnız kokuları o kadar güzel ki...Ben bayıldım...:)

Evet, yüz kremi olarak pek uygun değil ama el ve vücut kremi olarak çok rahat kullanılabilir...Nemlendirmeleri gayet başarılı ve cilt çabuk emiyor...Ben hem el kremi olarak kullanıyorum,hem de kendi yaptığım bakım ürünlerinde... Bazen de makyaj falan yaparken kapağını açıp, koklayıp geri kapatıyorum...:) 

Tavsiye ederim...Bence alın bir deneyin...Dolabınız da ya da çantanız da bulunsun...Arada açıp koklarsınız en azından...:)

Sevgilerimle...:)