12 Kasım 2013 Salı

Ecowell, Organic Chamomile Face Tonic / Ecowell Yüz Toniği...

Bugün sizlere tanıtacağım ürün Ecowell yüz toniği...
Eylül Lilakutu'nun tam boy ürünlerindendi...Lilakutu'yu bu yüzden çok seviyorum çünkü bizleri bir sürü organik ürünle tanıştırıyor...Kasım ayının keşif kutusunu merakla bekliyorum...

Bu arada ben tonik kullanan biri değilimdir aslında.Tonik olarak bitki çaylarından faydalanırım...:)
Ama bu tonik doğal olduğundan, bir deneyeyim dedim...
Yaklaşık bir aydır sabah akşam kullanıyorum ama sadece T bölgemde... Yüzümün diğer yerleri biraz kuru çünkü...

Ürünün görseli de budur :)



Her zamanki gibi cruelty-free olup olmadığını öğrenmek için firmaya mail attım...Güzel güzel anlatmışlar, güven veriyorlar...Gelen cevap şu şekilde...
(Maili gönderen Ahu Hanım'a teşekkür ediyorum buradan :)

"Öncelikle bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Güle güle kullanın …
Sorunuza gelince, hiçbir Ecowell ürünü hayvanlar üzerinde test edilmez. Bu konuya sizler kadar hassas yaklaştığımızdan emin olabilirsiniz. Sadece hayvanlar üzerinde test edilmiyor oluşumuz ile değil, diğer bir çok özelliğimiz ile de kimyasal kozmetiklerden çok farklı bir noktadayız.

ICEA sertifikalı doğal ve organik içerikli Ecowell ürünlerini diğer kozmetik ürünlerden farklı kılan özellikleri kısaca özetlemek isterim;

  • Uluslararası düzeyde akredite ve Avrupa’nın en güvenilir biyo-kozmetik sertifikalandırma kuruluşlarından biri olan ICEA (ICEA Ethical and Environmental Certification Institute/Italy) tarafından sertifikalandırılırlar.
  • İnsan, hayvan veya çevre için zararlı olabilecek kimyasal maddeler içermeyen, güvenli ve doğal ürünlerdir. Üretim aşamasından paketleme aşamasına kadar ICEA tarafından denetlenir ve sertifikalandırılırlar.
  • Tüm dünyada ICEA tarafından sertifikalandırılan ürün sayısı 3000, şirket sayısıysa sadece 170’dir
  • ICEA tarafından sertifikalandırılan ürünler, dermatolojik ve mikrobiyolojik testlerden geçirilir. Aynı zamanda mikrobiyolojik kalitenin, raf ömrü ve kullanım süresi boyunca devam ettiğini de garanti ederler. Organik içerikli ürün olma garantisi verirler.
  • Hassas ve alerjik ciltlerle uyumlu katkısız ürün içeriğine sahiptirler.
  • Tüm ürünler sertifikalı organik bileşenler içerir.
  • Ürünler sentetik koku içermez, içeriğinde sadece esansiyel yağlar kullanılır.
  • Tüm ürünler dermatolojik olarak test edilir.
  • Hayvanlar üzerinde test edilmez.

İlginiz için teşekkürler,
Saygılarımla"
İçim rahat bir şekilde kullanıyorum bu ürünü...
Ürün; silikon, paraben, SLS, SLES, renklendirici, zararlı sentetik kimyasal, likit parafin ve petrol türevi kimyasallar içermiyor.
Cildi rahatlattığını, canlandırdığını ve arındırdığını söylüyor. Bir de ciltdeki ölü deriyi ve fazla yağı temizlediği, gözeneklerin tıkanmasını engellediği, tahriş etmediği ve kurutmadığı yazıyor ambalajın arkasında...
Göz çevresi hariç kullanabilirsiniz diye de eklemiş...

Ben yüzümü yıkadıktan sonra ürünü pamuğa fısfıslayıp, siliyorum. T bölgemdeki yağlanmayı toparladı gerçektende, bir de çıkan sivilcelerim çok çabuk kuruyor bu toniği sürünce! Bu iyi bişey benim için!

Kokusuna gelince papatya özlü olduğundan, aynı papatya çayı gibi kokuyor...Papatya çayını çok içerim, bu yüzden sevdim kokusunu, ama eşim "ne sürüyorsun yüzüne, bozuk olmasın" falan dedi :) :) :) Halbuki o kadar da papatya çayı demlerim  kendinise:)
Siyah noktalara faydasına gelirsek gözle görülür bir fark var kesinlikle, ama tam olarak geçirmiyor tabi, ek ürünlere ihtiyaç var. Fakat dediğim gibi azalma oluyor kesinlikle. Bir de Doa Kozmetik'in kil sabunuyla birlikte kullandım bu toniği ve iyi bir ikili oldular siyah noktalar için...
Ben çok sık makyaj yapmadığım için günlük bakım uygulamalarında yeterli bence...
Denemenizi tavsiye ederim. Lilakutu aldıysanız zaten elinizin altında vardır :) Kenara atıp bekletmeyin zavallıyı, kullanın derim...

Bu arada Lilashop'da  36 lira...

http://www.lilakutu.com/urun/ecowell-yuz-tonigi-

Sevgilerimle...:)