7 Kasım 2013 Perşembe

Doa Kozmetik : Shea Butter...

Doa Kozmetik çoktandır vazgeçilmezlerim arasında yerini aldı...
Bir çok ürününü kullandım. Hepsini tanıtacağım ama önce"Shea Butter"...


Bloglarda çok övülmüştü bu ürün,bende merak edip küçük boyunu aldım...

Ürün çok katı... Sürülmesi gerçekten zor...
Çok kuru olduğu için öncelikle dudaklarıma ve ellerime kullandım...
Ofiste masamın üzerinden hiç ayırmıyorum ve sürekli kullanıyorum yaklaşık iki yada üç haftadır...
Yine de bu kadarını kullanabildim...Neredeyse hiç kullanmamışım gibi dursa da çok bereketli bir krem ya da yağ diyeyim...




Genel olarak Doa Kozmetik'in ürünlerinden memnun kalsam da bunu pek beğenmedim... Ya da bende işe yaramadı bilmiyorum... Mesela Doa'nın üzüm çekirdeği ve papatya sabunun dan da memnun kalmadım...

Ama duş jeli ve yağlarından çok memnunum...
Onları da ayrıca tanıtacağım...

Bende pek işe yaramasa da denemeye devam edeceğim...

Kesinlikle tekrar şans verilmeyi hakeden ürünlerden...


Sevgilerimle...