13 Kasım 2013 Çarşamba

Doa Kozmetik "Sandal Ağacı Duş Jeli"

Bu duş jeli bana "Doa" siparişimde hediye olarak gelmişti...
Tabi bende merakla kullanmaya başladım hemen...
Öncelikle belirteyim; ürün sülfat,silikon,paraben içermiyor... Ve tabiki "VEGAN" :)


İçinde küçük küçük kayısı çekirdekleri var ve peeling etkisi sağlıyor...
Bu parçacıklar dibe çöktüğünden kullanmadan önce çalkalamak gerekiyor şişeyi...

Genel görüntüsü meyve püresine benziyor :) Böyle nasıl desem sanki şeftali püresi yapmışsın, biraz dışarda durunca rengi koyulaşmış, işte aynen böyle...:) Tabi bu kötü anlaşılmasın, yapısı çok yumuşak, parçacıklarla birlikte güzel bir kombinasyon olmuş bence çünkü öbür türlü sanki boş kalırdı gibime geliyor...

Böyle bir kaba koydum, yapısını daha rahat görebilin diye...


Temizlemesini ve köpürmesini beğendim...

Asıl güzelliği gül gibi kokmasında...O kadar güzel, o kadar rahatlatıcı bir koku ki banyodan inanılmaz dinlenmiş çıkıyorsunuz...Ayrıca bütün eve kokusu yayılıyor banyo yaptığınızda, bir süre de üzerinizden gitmiyor...

Doa'nın bir iddiası var "bildiğiniz bütün duş jellerini unutun" diye... Aslına bakarsanız ben çoktan unuttum...:)
Tabi ki merakıma yenilip başka ürünlerde kullanacağım, biliyorum ama bu ürün kesinlikle vazgeçilmezim olacak, bundan eminim...

Fiyatı da oldukça uygun...
Denemenizi kesinlikle tavsiye ederim...

Sevgilerimle...:)