8 Kasım 2013 Cuma

Doa Kozmetik; Kara Üzüm Çekirdeği ve Kayısı Çekirdeği Yağı...

Doa kozmetik alışverişimde almış olduğum ürünleri tanıtmaya devam ediyorum...Bunun en büyük nedeni mailime gelen şu cevap oldu:


"NON TOXİC ÜRÜNLER ÜRETTİĞİMİZ GİBİ. VEGAN MARKAYIZ yani sadece test değil, hayvansal hiç bir madde kullanmıyoruz. "


Şimdi sırada bu iki yağ var...


Öncelikle Kayısı çekirdeği yağının faydalarından bahsetmek gerekirse...
Kırışıklık karşıtı ve lekeleri yok edici olarak biliniyor. Sivilcelere iyi geldiği ve sivilceli ciltlerin kullanabileceğini de birçok yerde okudum...Cildi iyi nemlendiriyor ve besliyor...

Kara Üzüm çekirdeği yağının ise güçlü bir antioksidan olduğu, gözaltı morluklarına iyi geldiği, cildi yenilediği söyleniyor ki artık bütün bunları herkes biliyor...O yüzden çok ayrıntıya girmiyorum...

Ürünün kokusu ve yapısına gelince bildiğimiz zeytinyağı kıvamında ama renksiz diyebileceğim kadar açık renkte...

İkisini de cilt çabuk emiyor, öyle yağ sürmüşsünüz gibi hissetmiyorsunuz, cildiniz ağırlaşmıyor...

Benim karma bir cildim olduğundan ve arasıra sivilcelenmemden dolayı yüzüme fazla kullanmıyorum bu yağları...Sadece haftalık bakım rutinimde maskelerin içine ve 3-4 günde bir göz çevreme sürüyorum morluklar için...

Yaklaşık 1,5 aydır kullanıyorum ve memnunum...Yalnız kokuları çok baskın olmasa da kötü...Diğer ürünlerle karıştırınca oda ortadan kalkıyor zaten...

Yakında bir kil maskesi paylaşacağım sizler için...Orada bu yağlardan da kullanacağım...
Maskelerin ve vücut peelinglerinde kullanıldıklarında gerçekten çok iyi sonuçlar alıyorum...

Ben Doa Kozmetik'e güveniyorum ve yağlarımı hep oradan alıyorum...

Sonuç olarak bu yağları beğendim...Hani mucize olmadı tabi Doa'nın dediği gibi...:)
Fakat allerjik bir reaksiyonla karşılaşmadım ya da sivilce yapmadı bende...
Nemlendirmeleride gerçekten iyi...

Tavsiye ederim...

Sevgilerimle...:)